Terug
Gepubliceerd op 08/09/2021

2021_CBS_00968 - Wegmarkeringen 2021 - Goedkeuring lastvoorwaarden, raming en gunningswijze - Starten procedure

College van burgemeester en schepenen
di 31/08/2021 - 13:30 schepenzaal
Goedgekeurd

Samenstelling

Aanwezig

Johny De Raeve, burgemeester; Bram De Raeve, 1ste schepen; Frederick Vandeput, 2de schepen; Johan Vanhoyland, 3de schepen; Frank Vandebeek, 4de schepen; Johan Schraepen, 5de schepen; Ria Hendrikx, voorzitter BCSD; Bart Telen, Algemeen directeur

Secretaris

Bart Telen, Algemeen directeur
2021_CBS_00968 - Wegmarkeringen 2021 - Goedkeuring lastvoorwaarden, raming en gunningswijze - Starten procedure 2021_CBS_00968 - Wegmarkeringen 2021 - Goedkeuring lastvoorwaarden, raming en gunningswijze - Starten procedure

Motivering

Verwijzingsdocumenten

Het bestek voor de opdracht “Wegmarkeringen 2021” opgesteld door Kristof Melotte, medewerker dienst Patrimonium.

Feiten context en argumentatie

In het kader van de opdracht “Wegmarkeringen 2021” werd een bestek opgesteld door Kristof Melotte, medewerker dienst Patrimonium.

De uitgave voor deze opdracht wordt geraamd op € 51.920,93 excl. btw of € 62.824,33 incl. 21 % btw.

Er wordt voorgesteld de opdracht te gunnen bij wijze van de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking.

Als limietdatum voor het indienen van de offertes wordt 28 september 2021 om 11.00 uur voorgesteld.

Adviezen

Gunstig advies

Het financieel advies is positief onder voorwaarden. Er is in het meerjarenplan een budget van € 40.000 (MJP407) zodat een bedrag van € 22.900 dient bij voorzien te worden bij de eerstvolgende aanpassing van het meerjarenplan.

Besluit

Het college van burgemeester en schepenen beslist:

Artikel 1

Het bestek en de raming voor de opdracht “Wegmarkeringen 2021”, opgesteld door Kristof Melotte, medewerker dienst Patrimonium, worden goedgekeurd.  De lastvoorwaarden worden vastgesteld zoals voorzien in het bestek en zoals opgenomen in de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten voor aannemingen van werken, leveringen en diensten.  De raming bedraagt € 51.920,93 excl. btw of € 62.824,33 incl. 21 % btw.

Artikel 2

Bovengenoemde opdracht wordt gegund bij wijze van de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking.

Artikel 3

Volgende ondernemers worden uitgenodigd om deel te nemen aan de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking:
- Alfa Line, Lilsedijk 30/1 te 2340 Beerse
- Almaroma bvba, Lange Ambachtstraat 20 te 9860 Oosterzele
- Nijs bvba, Puttestraat 11 te 3272 Messelbroek
- Siemes nv, Nijverheidsstraat 49 te 3580 Beringen
- Signco bvba, Jozef De Blockstraat 74 te 2830 Willebroek
- Trafiroad nv, Begoniastraat 9a te 9810 Nazareth-Eke.

Artikel 4

De offertes dienen het bestuur ten laatste te bereiken op 28 september 2021 om 11.00 uur.

Artikel 5

De uitgave voor deze opdracht is gedeeltelijk voorzien in het meerjarenplan 2020-2025. Bij de eerstvolgende aanpassing van het meerjarenplan zal dit budget worden verhoogd.