Terug
Gepubliceerd op 11/12/2024

2024_CBS_01242 - Aanstellen van een coördinator voor afdelingshoofd facilitair management - Lastvoorwaarden en opstarten procedure - Goedkeuring

College van burgemeester en schepenen
di 03/12/2024 - 13:30 schepenzaal
Goedgekeurd

Samenstelling

Aanwezig

Bram De Raeve, burgemeester; Frank Vandebeek, 1ste schepen; Johan Vanhoyland, 2de schepen; Frederick Vandeput, 3de schepen; Wouter De Raeve, 4de schepen; Johan Schraepen, 5de schepen; Ria Hendrikx, voorzitter BCSD; Bart Telen, Algemeen directeur

Secretaris

Bart Telen, Algemeen directeur
2024_CBS_01242 - Aanstellen van een coördinator voor afdelingshoofd facilitair management - Lastvoorwaarden en opstarten procedure - Goedkeuring 2024_CBS_01242 - Aanstellen van een coördinator voor afdelingshoofd facilitair management - Lastvoorwaarden en opstarten procedure - Goedkeuring

Motivering

Verwijzingsdocumenten

Het bestek en de raming voor de opdracht “Aanstellen van een coördinator voor afdelingshoofd facilitair management”.

Feiten context en argumentatie

In het kader van de opdracht “Aanstellen van een coördinator voor afdelingshoofd facilitair management” werd een bestek met nr. 2024-644-FAM opgesteld door Gemeente Zonhoven.

De uitgave voor deze opdracht wordt geraamd op € 132.000,00 excl. btw of € 159.720,00 incl. 21 % btw.

Er wordt voorgesteld de opdracht te gunnen bij wijze van de vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking.

Er wordt voorgesteld om de plaatsingsprocedure opnieuw op te starten en een aankondiging van opdracht op nationaal niveau te verzenden.

Het bestek werd niet gewijzigd ten opzichte van de vorige procedure.

Besluit

Het college van burgemeester en schepenen beslist:

Artikel 1

Het bestek met nr. 2024-644-FAM en de raming voor de opdracht “Aanstellen van een coördinator voor afdelingshoofd facilitair management” worden goedgekeurd. De lastvoorwaarden worden vastgesteld zoals voorzien in het bestek en zoals opgenomen in de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten voor aannemingen van werken, leveringen en diensten. De raming bedraagt € 132.000,00 excl. btw of € 159.720,00 incl. 21 % btw.

Artikel 2

Bovengenoemde opdracht wordt gegund bij wijze van de vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking.

Artikel 3

De vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking voor de opdracht “Aanstellen van een coördinator voor afdelingshoofd facilitair management” wordt opnieuw opgestart.

Artikel 4

De aankondiging van de opdracht wordt ingevuld, goedgekeurd en bekendgemaakt op nationaal niveau.

Artikel 5

De offertes dienen het bestuur ten laatste te bereiken op 14 januari 2025 om 11.00 uur.

Artikel 6

De uitgave voor deze opdracht is voorzien in het exploitatiebudget van het meerjarenplan 2020-2025 op MJP951.