Het bestek en de raming voor de opdracht "Aankoop en implementatie van een softwarepakket voor tijdsregistratie".
In het kader van de opdracht “Aankoop en implementatie van een softwarepakket voor tijdsregistratie ” werd een bestek met nr. 2025-629-tijdsregistratiesysteem opgesteld.
De uitgave voor deze opdracht wordt geraamd op € 272.727,27 excl. btw of € 330.000,00 incl. 21 % btw, voor de volledige looptijd.
De opdracht zal worden afgesloten voor een duur van 96 maanden.
De gemeenteraad verleende in zitting van 24 maart 2025 goedkeuring aan de lastvoorwaarden, de raming en de plaatsingsprocedure van deze opdracht, met name de openbare procedure.
Deze raming overschrijdt de limieten van de Europese bekendmaking.
Er wordt voorgesteld om de plaatsingsprocedure op te starten en een aankondiging van opdracht op nationaal en Europees niveau te verzenden.
De openbare procedure voor de opdracht “Aankoop en implementatie van een softwarepakket voor tijdsregistratie” wordt opgestart.
De aankondiging van de opdracht wordt ingevuld, goedgekeurd en bekendgemaakt op nationaal en Europees niveau.
De offertes dienen het bestuur ten laatste te bereiken op 29 april 2025 om 09.00 uur.
De uitgave voor deze opdracht is voorzien in het investeringsbudget van het meerjarenplan 2020-2025 op MJP000339 (ICT middelen voor de werkplek voorzien met aandachtspunten vervangingsfrequentie, voeren duurzaam printerbeleid en aftoetsen nieuwe ICT middelen) en het exploitatiebudget van het meerjarenplan 2020-2025 op MJP000340 (Toepassingssoftware beheren en toetsen aan strategisch plan met aandacht voor systeemanalyse en kleine ICT middelen worden aangekocht).