Terug
Gepubliceerd op 25/03/2025

2025_GR_00101 - Aankoop en implementatie van een softwarepakket voor tijdsregistratie - Lastvoorwaarden en gunningswijze - Goedkeuring

Gemeenteraad
ma 24/03/2025 - 20:00 Gemeente
Goedgekeurd

Samenstelling

Aanwezig

Sofie Vanoppen, voorzitter ; Bram De Raeve, burgemeester; Frank Vandebeek, 1 ste schepen; Johan Vanhoyland, 2de schepen; Frederick Vandeput, 3de schepen; Wouter De Raeve, 4de schepen; Johan Schraepen, 5de schepen; Ria Hendrikx, voorzitter BCSD; Yannick Aerts; Nathalie Claes; Bart Heleven; Lennert Kippers; Sven Lieten; Karen Schillebeeks; Raf Baerts; Tanja Segers; Emilie Dilaerts; Carinne Donatz; Marthe Nevels; Marijke Scherpenbergh; Pim Wouters; Ilse DaniĆ«ls; Odiel Vincken; Christa Jehaes; Bart Telen, algemeen directeur

Verontschuldigd

Kris Knuts; Jean-Paul Briers; Els Poecks

Secretaris

Bart Telen, algemeen directeur
2025_GR_00101 - Aankoop en implementatie van een softwarepakket voor tijdsregistratie - Lastvoorwaarden en gunningswijze - Goedkeuring 2025_GR_00101 - Aankoop en implementatie van een softwarepakket voor tijdsregistratie - Lastvoorwaarden en gunningswijze - Goedkeuring

Motivering

Verwijzingsdocumenten

Het bestek en de raming voor de opdracht "Aankoop en implementatie van een softwarepakket voor tijdsregistratie".

Feiten context en argumentatie

In het kader van de opdracht “Aankoop en implementatie van een softwarepakket voor tijdsregistratie ” werd een bestek met nr. 2025-629-tijdsregistratiesysteem opgesteld.

De uitgave voor deze opdracht wordt geraamd op € 272.727,27 excl. btw of € 330.000,00 incl. 21 % btw, voor de volledige looptijd.

De opdracht zal worden afgesloten voor een duur van 96 maanden.

Er wordt voorgesteld de opdracht te gunnen bij wijze van de openbare procedure.

Het bestuur beschikte bij het opstellen van de lastvoorwaarden voor deze opdracht niet over de exact benodigde hoeveelheden.

Deze raming overschrijdt de limieten van de Europese bekendmaking.

Besluit

De gemeenteraad beslist:

Artikel 1

Het bestek met nr. 2025-629-tijdsregistratiesysteem en de raming voor de opdracht “Tijdsregistratiesysteem” worden goedgekeurd. De lastvoorwaarden worden vastgesteld zoals voorzien in het bestek en zoals opgenomen in de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten voor aannemingen van werken, leveringen en diensten. De raming bedraagt € 272.727,27 excl. btw of € 330.000,00 incl. 21 % btw voor de volledige looptijd van 96 maanden.

Artikel 2

Bovengenoemde opdracht wordt gegund bij wijze van de openbare procedure.

Artikel 3

De aankondiging van de opdracht wordt ingevuld, goedgekeurd en bekendgemaakt op nationaal en Europees niveau.

Artikel 4

De uitgave voor deze opdracht is voorzien in het investeringsbudget van het meerjarenplan 2020-2025 op MJP000339 (ICT middelen voor de werkplek voorzien met aandachtspunten vervangingsfrequentie, voeren duurzaam printerbeleid en aftoetsen nieuwe ICT middelen) en het exploitatiebudget van het meerjarenplan 2020-2025 op MJP000340 (Toepassingssoftware beheren en toetsen aan strategisch plan met aandacht voor systeemanalyse en kleine ICT middelen worden aangekocht).